אשתו של יו"ר ש"ס משתפת: "לא ישן בלילות"

המהדורה המרכזית No Comments on אשתו של יו"ר ש"ס משתפת: "לא ישן בלילות"

גב' יפה דרעי, אשת יו"ר ש"ס לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "בעלי כמעט לא ישן בלילות, כל הזמן דרוך לעדכונים, ערני וקשוב. במקומו בקבינט המלחמה, צריך לקבל החלטות קשות מאוד. השבוע הוא התייעץ עם גדולי ישראל כי א"א לקבל החלטות כאלה לבד". לדבריה: "אנחנו רואים את החיילים שלנו בעזה שהתחילו עם כל הכוח והרגישו את עם ישראל מאחוריהם, ועכשיו הם מרגישים רפיון"

צילום: דוברות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגב' יפה דרעי, אשתו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, התראיינה הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושיתפה: "בעלי כמעט לא ישן בלילות. הוא כל הזמן דרוך לעדכונים. במקומו בקבינט המלחמה הוא צריך להיות ערני וקשוב, צריך לקבל החלטות קשות מאוד. השבוע הוא מתייעץ עם גדולי ישראל כי אי אפשר לקבל החלטות כאלה לבד".

לדבריה: "אחרי האסון שקרה אתמול כולם עצרו מלכת, אי אפשר להישאר אדישים לדבר הזה. יש לנו נשק חזק מאוד – התפילה. גם כאשר נבוכדנצאר הגלה את עם ישראל לגלות הוא הורה להריץ את היהודים ולא לתת להם אפילו רגע להתפלל. אנחנו רואים את החיילים שלנו בעזה שהתחילו עם כל הכוח והרגישו את עם ישראל מאחוריהם, ועכשיו הם מרגישים רפיון".

גב' דרעי הוסיפה: "כל אחד יודע במה הוא צריך להתחזק, צריך לחשוב יותר על השני, ובעיקר לזעוק ולהתחנן להקב"ה כי אנחנו כבר בתקופת הגאולה".

האזינו



0 תגובות